Markedsføring

Google Ads

Langt de fleste søgninger begynder i dag i Google. De fleste af os er nok også med på, at vi herefter får præsenteret en oversigt over søgeresultater baseret på relevans – og Google Ads som er ´købt reklameplads´ af forretninger.

Design af annonce

En Google Ads annonce kan se ud på flere måder. Nogle annoncer performer bedst med ren tekst og andre med et billede med ´opfordring til en handling´, fx. Send besked, Køb nu etc.  Vi foreslår  minimum 3 forskellige typer annoncer som testers.

SAmmenholde data og tilrette

Fordelen ved at køre med flere annoncer er, at du får muligheden for at se hvordan de performer hver især. Den data sammenholder vi og optimerer de bedst performende annoncer og stopper de annoncer, som ikke virkede efter hensigten.

Evaluere performance

Data er nøglen til at forstå. Når perioden for annoncen er ovre, kigger vi på hvad der er blevet brugt af kroner og ører og hvad der er kommet retur – tjente du penge eller kostede det dig penge?

Sociale Medier

9 ud af 10 danskere har i dag en Facebook profil. Det gør Facebook svært at komme uden om som en afsætningskanal for din service eller produkter. Vi hjælper med at designe annoncer tilpasset din målgruppe.

Design af annonce

En annonce på Facebook kan se ud på flere måder afhængig af budskab og service. VI hjælper dig med at designe annoncer og måler efterfølgende effekten af dem, så du har et kvalificeret grundlag at træffe din beslutning på.

sammenholde data og tilrette

På samme måde som med Google Ads er det vigtigt at kigge på sine data og sammenholde de forskellige performances for dine annoncer. Det kan være svært på forhånd at vide præcis, hvilket udbytte en given annonce vil give. Det afhænger også af formålet med annoncen.

Evaluere performance

Når din annoncer er færdige med at køre evaluerer vi afkastet og økonomien brugt herpå. Skal der køres videre? Skal der laves annoncer med nye eller andre formål, fx. få likes eller samle emails?

Det kan du forvente

Samtale

Vi begynder med en indledende snak om mål, forventninger, proces og økonomi.

Design

Når vi kender rammerne og ønskerne, går vi gang med at designe annoncerne.

Performance

Når annoncerne er udgivet, måler vi løbende data og hvordan den enkelte annonce performer.

Evaluering

Når annoncerne er afsluttet, fremlægger vi tal for dig, så du kan se hvad det har givet.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk